איזה מכונת שטיפה לרצפה צריך כל עסק?

מכונת שטיפה לרצפה

מכונות שטיפה לרצפה הינן כלי יעיל ביותר לכל בית עסק.

מן מכונות שטיפה לרצפה, הינן מכונות יעילות ביותר בשטיפת הרצפה, אשר יכולות לשפר בצורה משמעותית את רמת הניקיון בכל בית עסק, ולאפשר ניקוי מהיר ויעיל שלו. בכדי ליהנות מיתרונותיהן של מכונות שטיפה לרצפה, חשוב לדעת כיצד להתאים את המכונה לבית העסק ולצרכים שלו בצורה נכונה.

אז כיצד יש לבחור מכונות שטיפה לבית העסק?

גודל בית העסק

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על בחירת מכונת השטיפה הינו כמובן גודל בית העסק. למכונות שטיפה מסוגים שונים הספקים שונים, וכל אחת מהן מתאימה לעבודה על שטח שונה. כאשר בוחרים מכונות שטיפה, חשוב לעשות זאת בהתאם לגודל בית העסק, כאשר לבתי עסק גדולים נצטרך לבחור במכונות בעלות הספק גדול יותר, בעוד בבתי עסק קטנים יותר ניתן יהיה להסתפק במכונות פשוטות יותר.

סוג הרצפות

אמנם מכונות שטיפה אינן אמורות לפגוע ברצפות, אולם כאשר עושים בהם שימוש על רצפה עדינה מידי או בעלת אופי מיוחד כגון רצפת פרקט, עלול להיווצר נזק במידה ולא מתאימים את פעולת המכונה לסוג הרצפה. לאור האמור, חשוב לבחור במכונת שטיפה אשר מתאימה לפי הוראות היצרן לשימוש על רצפות בית העסק עבורו נרכשת המכונה.

סוג הלכלוך

בתי עסק הפועלים בתחומים שונים מתלכלכים בצורה שונה, כך למשל ניתן לצפות כי הלכלוך במוסך יהיה רב וקשה יותר מאשר הלכלוך בחנות בגדים. את מכונת השטיפה חשוב להתאים לסוג הלכלוך, כאשר ישנן שתי דרכים בהן ניתן להעצים את פעולתה- בחירת מכונת שטיפה בעלת לחץ מים גבוה ובחירת מכונה בה ניתן לעשות שימוש בחומרי ניקוי. ככל שהלכלוך בבית העסק קשה ורב יותר, כך יש לבחור במכונת שטיפה עוצמתית יותר.
בחירה נכונה של מכונות שטיפה לרצפה מייעלת בצורה משמעותית את פעולת הניקיון
אצל מן מכונות שטיפה לרצפה, תמצאן מכונות שטיפה המסייעות מאוד בניקוי מהיר ויעיל של בתי עסק שונים, ובחירה נכונה שלהן תפיק את התוצאות הטובות ביותר, לכן חשוב לדעת כיצד לבצעה ועל מה יש לשים דגש כאשר בוחרים מכונת שטיפה לעסק ספציפי.

חברת מן מכונות ניקוי – פתרונות מבריקים לניקוי תעשייתי. חברתנו מספקת את כל פתרונות הניקוי לתעשייה בהתאמה מלאה לדרישת הלקוח.

חברתנו אחראית על יבוא, שיווק ומתן שירות למכונות ניקוי תעשייתיות כגון מכונת שטיפה תעשייתית, מכונת שטיפה לרצפה, שואב אבק תעשייתי, מטאטא כביש, מכונת פוליש וכו'. כמו כן חברתנו מספקת שירות השכרת מכונות שטיפה לפי הדרישה.

לפרטים נוספים צרו קשר עם מן מכונות ניקוי.



מחפשים פתרון ספציפי? ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 073-3245370

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.