מכונות שטיפה לניקוי מפעלים

מכונת שטיפה לרצפה במפעל

מפעלים מציבים אתגר משמעותי עבור חברות אחזקה וניקיון. הקושי העיקרי הוא בניקיון של חומרים כימיים, מכונות, פסי ייצור, מקומות עבודה, משטחים ועוד. כמו כן, יש צורך בהתאמת שיטת הניקיון לחומרים שנמצאים במפעל ולעמידה בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ובטיחות.

הפתרון האידיאלי עבור ניקוי מפעלים הוא שימוש במכונות ייעודיות. הנה לדוגמא כמה יתרונות בולטים של מכונות שטיפה לניקוי בכל סוגי המפעלים:

מגוון

ניתן לבחור מכונה שתבצע עבודה אידיאלית בתוך המפעל. יש כיום מגוון רחב של מכונות שמיועדות עבור ניקוי ושטיפה של רצפות, מכונות שמגיעות עם גלגלים לטובת ניוד ושינוע בתוך רחבי המפעל ומכונות שמתאימות למקומות גדולים במיוחד. כל מה שצריך לעשות הוא להגדיר את הצרכים והמטרות ולאחר מכן למצוא את המכונה האידיאלית.

חיסכון בזמן

המכונות ליניקוי מפעלים חוסכות בזמן ניקיון ומאפשרות חזרה לפעולה תקינה של המפעל. ניתן לשלב את השימוש בהן במהלך יום העבודה, או לתזמן את הניקיון לשעות שבהן אין עובדים במפעל. החיסכון בזמן משמעותי עבור כל סוגי המפעלים ויש לו גם חשיבות כלכלית מהמעלה הראשונה.

חוזק ועוצמה

למכונות שטיפה למפעלים יש מנועים חזקים שמספקים כוח רב לקרצוף ושטיפה. החוזק והעוצמה משנים לחלוטין את האופי של פעולת הניקיון, ומשדרגים אותה גם במפעלים גדולים במיוחד. בעזרת המכונה ניתן לנקות את כל סוגי הרצפות ולהתגבר על לכלוך שמצטבר על משטחים חלקים, מחוספסים ועוד.

בחירת מכונה בטיחותית ויעילה

המכונות מיועדות לניקוי במפעלים גם בגלל כושר התמרון שלהן. בעזרת המכונות ניתן לנקות מקומות צפופים וצרים, לשפר את הבטיחות ולנקות גם בקרבת קהל. בחלק מהדגמים אין כבל חשמלי שנגרר מאחורי המכונה, ולכן היא לא מוגבלת לנקודות חשמל בלבד.

כמובן שלא כל מכונה מסוגלת להתמודד עם הקושי והאתגר של ניקוי מפעלים. כדאי להשוות בין המכונות על בסיס מפרט טכני והמלצות של אנשי מקצוע. רצוי לקרוא היטב את הוראות היצרן, להקפיד על תחזוקה נכונה של המכונה ולהשתמש בה רק על פי כללי הבטיחות. כך ניתן ליהנות מהמכונה לאורך זמן ולשמור על מפעל נקי.

חברת מן מכונות ניקוי – פתרונות מבריקים לניקוי תעשייתי. חברתנו מספקת את כל פתרונות הניקוי לתעשייה בהתאמה מלאה לדרישת הלקוח.

חברתנו אחראית על יבוא, שיווק ומתן שירות למכונות ניקוי תעשייתיות כגון מכונת שטיפה תעשייתית, מכונת שטיפה לרצפה, שואב אבק תעשייתי, מטאטא כביש, מכונת פוליש וכו'. כמו כן חברתנו מספקת שירות השכרת מכונות שטיפה לפי הדרישה. 

לפרטים נוספים צרו קשר עם מן מכונות ניקוי.



מחפשים פתרון ספציפי? ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 073-3245370

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.